تکنیک بلبل؛

یعنی امان امان از دست این بچه های تبلیغاتی.


ما توی مذاکره یه سری بلبل داریم که نقش کارشناس و مشاور رو دارن. دیدین حتما. اونا که مثه کارشناس میپرن وسط یهو رگباری نظر میدن، نقد میکنن و میزنن داغونت میکنن. اینا اونان. ممکنه اصلا اطلاعات نداشته باشن ها یا اطلاعاتشون کافی نباشه، فقط میان تو مذاکره که مثه یه مشاور کارشناسی کنن. یعنی میان که فقط اومده باشن. یه جورایی فقط میخوان خودی نشون بدن. به اینا میگن بلبل.


اینارو باید خرید. نه با زیرمیزیا نه با گنده کردنشون. اینارو باید فقط یه کم (یه کما) تحولیشون گرفت. بچه های تبلیغات رو خراب کنید بعدا خرابتون میکنن.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها